Obama, Taziye İçin Riyad’a Gitti…

ABD Başkanı Barack Obama, Suudi Arabistan kralı Abdullah’ın vefatı üzerine taziye için Riyad’a gitti.

Obama’yı Riyad Havalimanı’nda karşılayan heyetin başında Suudi Arabistan’ın yeni Kralı Selman bin Abdulaziz bulundu.

Suudi Kraliyet Divanı’ndan yapılan açıklamada, Obama ve  Selman Bin Abdulaziz arasında gerçekleşecek resmi görüşmede ikili ilişkilerin geliştirilmesi ile bölgesel sorunların ele alınacağı belirtildi.

Siyasi gözlemciler iki lider arasındaki görüşmelerde Yemen konusu, IŞİD’le mücadele, Suriye’nin durumu ve iki ülke arasındaki ilişkilerin ele alınacağını dile getiriyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.